یکی از ایده‌هایی که می‌توانید به قسمت‌های بی‌روح خانه، روح ببخشید ساخت یک گالری دیواری برای خانه است. در این گالری بر حسب سلیقه و علایق خود می‌توانید از تصاویر شخصی، تابلوهای نقاشی و آثار هنری استفاده کنید. نصب تابلو ممکن است کار به ظاهر ساده‌ای باشد. اما برای اینکه خانه شما از یک روند […]

یکی از ایده‌هایی که می‌توانید به قسمت‌های بی‌روح خانه، روح ببخشید ساخت یک گالری دیواری برای خانه است. در این گالری بر حسب سلیقه و علایق خود می‌توانید از تصاویر شخصی، تابلوهای نقاشی و آثار هنری استفاده کنید. نصب تابلو ممکن است کار به ظاهر ساده‌ای باشد. اما برای اینکه خانه شما از یک روند اصولی در دکوراسیون پیروی کند، لازم است تا با ترفندهای ساخت یک گالری زیبا آشنا شوید. در صورتی که علاقه‌مند هستید از ترفندهای جالب برای نصب تابلو در خانه آگاهی پیدا کنید تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

نکاتی که لازم است هنگام نصب تابلو به آن‌ها توجه شود
قبل از آنکه شروع به کوبیدن میخ بر روی دیوار کنید و در آینده مجبور به نقاشی دیوار شوید، لازم است تا با عواملی که موجب زیباتر شدن گالری شما می‌شود آگاه شوید. شما می‌توانید با طی چند مرحله ساده یک گالری زیبا داشته باشید.

گام اول
قدم اول در ایجاد یک گالری زیبا، انتخاب مکان مناسب برای نصب قاب عکس است. بهترین مکانی که برای ساخت گالری می‌توانید در نظر بگیرید، دیوارهای بزرگ در خانه است. در صورتی که از این امکان برخوردار نیستید، گزینه بعدی برای شما می‌تواند اطراف پنجره‌ها، درها، بالای تخت و بالای شومینه باشد. مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام نصب باید به آن توجه شود، رطوبت فضا است. چک کنید که رطوبت فضا کم باشد در غیر این صورت عکس‌ها و قاب‌های شما دچار مشکل می‌شود.

گام دوم
قدم بعدی انتخاب تصاویر برای گالری است. برای انتخاب عکس سعی کنید دیوار گالری را مانند یک صفحه آلبوم در نظر بگیرید. اینگونه انتخاب عکس برای شما راحت‌تر می‌شود و سردرگم نمی‌شوید. اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که تصاویر انتخابی برای گالری باید بتواند یک داستان را به دیگران منتقل کند. برای مثال اگر قصد دارید از تولد فرزندتان عکس بگذارید، سعی اینکه ابتدا یک عکس بزرگ از فرزندتان باشد و قاب‌های بعدی عکس‌هایی باشد که اتفاقات مهم آن روز را نمایش دهد.

گام سوم
در صورتی که نمی‎‌خواهید از عکس‌های شخصی برای گالری خود استفاده کنید، باید توجه داشته باشید عکس‌ها ترکیبی از عکس‌های سیاه و سفید، جملات مثبت و نقاشی‌های گلدار باشد. هنگام نصب تابلو، مرزی برای آن مشخص نکنید و تصاویر را باهم مخلوط کنید. همچنین برای انتخاب قاب‌ عکس‌ها سعی کنید اندازه آن‌ها در سایزهای مختلف باشد چرا که قاب‌های یک اندازه ظاهر خشکی به محیط می‌دهد.

نصب تابلو مرحله سخت کار
سخت‌ترین مرحله هنگام نصب تابلو، تنظیم ارتفاع عمودی است. چرا که ممکن است گیره آویز هر تابلو ارتفاع روی دیوار را به هم بریزد. بهترین راه‌حلی که شما را از این دردسر دور می‌کند این است که قاب‌ها را بر روی یک کاغذ گذاشته و به اندازه آن برش دهید سپس هر یک از کاغذها را با چسب به دیوار متصل کنید، به همین راحتی محل نصب هر تابلو مشخص می‌شود.

نتیجه‌گیری: با آگاهی از ترفندهای جالب برای نصب تابلو در خانه می‌توانید یک گالری زیبا براساس قوانین در دکوراسیون طراحی کنید.