اگر یک سال قبل از کاربران شبکه های اجتماعی سوال می کردید که آیسان اسلامی کیست. احتمالا کمتر کسی از او اطلاع داشت. اما حالا او به لطف حرف های جنجالی و صریح خود توانسته توجه حجم عظیمی از کاربران را به خود جلب کند. در حال حاضر هم تعداد دنبال کنندگان او به ۶ […]

اگر یک سال قبل از کاربران شبکه های اجتماعی سوال می کردید که آیسان اسلامی کیست. احتمالا کمتر کسی از او اطلاع داشت. اما حالا او به لطف حرف های جنجالی و صریح خود توانسته توجه حجم عظیمی از کاربران را به خود جلب کند.

در حال حاضر هم تعداد دنبال کنندگان او به ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر رسیده اند تا آیسان اسلامی در لیست پرطرفدارترین چهره های ایرانی در اینستاگرام قرار بگیرد.
البته او می گوید که در رشته بدنسازی فعالیت داشته و اگر این ورزش را ادامه می داد حالا پا جای پای هادی چوپان می گذاشت.

هادی چوپان هم که سال ها برای رشته بدنسازی تلاش کرده و در کارنامه اش یک قهرمانی مسترالمپیا و یک نایب قهرمانی دارد، پس از گذشت چند سال تعداد دنبال کنندگان اش به ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر رسیده است.hadichoopan111-vaghtesobh

هم اندازه شدن دنبال کنندگان هادی چوپان و آیسان اسلامی در اینستاگرام سبب شده تا برخی کاربران آن ها را در یک رقابت اینستاگرامی قرار دهند و محبوبیت آن ها را در دو کاسه ترازو بگذارند.